Långt inlägg

Tänkte skriva ner om vad vi gjorde i Ullared nu. Så kommer bilderna imorgon istället. Datan kronglade..
Men i måndags eftermiddag så var vi framme efter ca 6,5h i bilen. Då packade vi upp lite och sedan åkte vi direkt till gekås. Där var vi i ca 2,5h innan vi åkte till en resturang för att få i oss lite middag.
Jag och Micke låg vakna ett tag i vår stuga den kvällen och tittade på teven.

Morgonen där på så drog vi oss ner till gekås direkt efter frukost och shoppade loss. Var där till ca 17.00. Då tog jag och Micke bussen till stugbyn och packade upp i den nya stugan.
Efter 2h så kom dom resterande två och vi grillade Hamburgare. Efter en kvällstur till gekås så spelade vi lite minigolf (jag klarade mig från sista platsen!!)
Sent på kvällen så kunde varken jag eller Micke sova, så vi gick ut på en promenad och hamnade på golfbanan. Där låg vi ett bra tag och pratade under stjärnhimmelen. Sedan så sov vi. Dagen efter så åkte vi en sista gång till gekås innan bilen började rulla hemåt.

Har haft det supermysigt med världens mysigaste människor!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0