Blackhead killer

Tänkte skriva ner ett inlägg om en produkt som jag testat att använda, blackhead killer. Blackhead killer är till för att ta bort orena porer i ansiktet, som brukar befinna sig mest på områden som, näsa, haka och ibland pannan.
Man köper produkten i små förpackningar. En förpackning= en behandling, 10 eller 12ml/förpackning.
Man applicerar masken på ansiktet, låter den sitta i ca 30 min eller tills det att masken har stelnat. Därefter så drar man låss masken, då ska de orena porerna följa med masken.

Jag har använd en förpackning, jag tycker att den var helt okej. Men jag tror nog att masken fungerar ännu bättre på människor med ganska grova porer.
Den är värd att testa iallafall!

Du kan beställa blackhead killer i länken under. 5-pack för otroliga 99kr!
http://www.sthlmcompany.com/blackhead-killer/">http://www.sthlmcompany.com/blackhead-killer/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0